Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. február 8., szombat

Full English Breakfast / komplett angol reggeli







Igazi vasárnapi reggeli még akkor is, ha ez most éppen szombaton készült! J

A napokban bemutattam már egy angol reggelit és volt aki „reklamált”, hogy mi nincs a tányéron. Az angol reggeli alapvetően tükörtojást vagy buggyantott tojást, grillezett paradicsomot, bacont és sült kolbászkákat jelent minimálisan. Legalábbis én ezt tapasztaltam a világban, amerre jártam.

A többi kiegészítő, ami ugyanakkor tradicionálisan résztvevője az angol reggelinek opcionális. Ki mit szeret, vagy van készleten. Én most diétázom, így eszerint állítottam össze angol reggelimet a napokban:

Angol reggeli /English Breakfast



Egy-egy napon „bűnözhetek”, így kijelöltem rá a mait és készítettem magamnak egy komplett angol reggelit.
Reggel nem keltem hajnalban, de időben, hogy angol muffint süssek, ami még inkább tradicionális kísérője az angol reggelinek, mint a toast. Éppen az előbb posztoltam:



A zsemlét vaslapon megpirítottam és megvajaztam.
Véres hurkát vastag karikára vágtam és a beirdalt virslivel együtt megpirítottam.
Koktélparadicsomot és gombát pirítottam.
Kisütöttem a hagymás-ropogós krumplit (hash browns).
Gyűrűben tükörtojást sütöttem. (Ha a lassan sütjük és locsolgatjuk a zsírjával, akkor ilyen szép fényes lesz! J
A paradicsomos babot megmelegítettem és tálkába kanalaztam.
Tálaltam.
Jóízűen elfogyasztottam! J


Sajnos minden nap megenném, telitalálat reggeli minden tekintetben. Estig nem is éheztem meg! 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails