Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2013. november 29., péntek

Mediterrán vacsora - caprese, bruschetta, sült paprika és aszalt paradicsomkrém, Pármai sonka







Mostanában gyakran kerül nálunk terítékre, gondoltam bemutatom. Minden nap főzök ebédre meleg ételt, így vacsorára „hideget” eszünk. Néhány hete állt össze ez a kínálat egy vacsorára véletlenszerűen, annyira bejött a családnak, hogy minden héten megismételjük.

Bivaly mozzarella és paradicsom caprese olívaolajjal hígított bazsalikom pesztóval és Pármai sonkaboglyákkal.


A bivalymozzarella golyót és a paradicsomot felkarikáztam, elrendeztem a tálaló tányéron, rukola ágyon és meglocsoltam olívaolajjal hígított bazsalikom pesztóval. Hajszálvékonyra szeletelt Pármai sonkát halmoztam mellé.


Fokhagymás-bazsalikomos paradicsom salsa – bruschettához.

A fokhagymát apróra vágtam, a paradicsomot felkockáztam. Elkevertem friss bazsalikommal és meglocsoltam olívaolajjal. Frissen őrölt borssal fűszereztem. Csak fogyasztáskor szabad sózni!


Bazsalikomos-mascarponés aszalt paradicsomkrém.


Már néhányszor bemutattam teljesen saját ötletemből adódó receptemet. Legutóbb itt:



Sült paprikakrém.


A kápia paprikákat megmostam és 200 C fokra előmelegített sütőben addig sütöttem, amíg el nem kezdett feketedni. Rögtön nylonzacskóba tettem és fél órán át hagytam a zacskóban izzadni. Ez után könnyedén lehúztam a héját, kivettem a magházat és az ereket és összevágtam. Édes olasz hagymát dinszteltem olívaolajban, majd átnyomott fokhagymát adtam hozzá és tovább dinszteltem. Az összevágott paprikához adtam, sóztam, borsoztam, turmixoltam. Alaposan behűtve tálaltam.





 A magvas-olívás stanglit nem én sütöttem, de annyira megszerettük, hogy mindennapos vendég nálunk. A Cortesiben vásárolom, most, hogy diétázom felment a kenyérsütés alól! J




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails