Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2012. december 7., péntek

Extra magyaros pizza





Jó kis pizzákat sütöttem mostanában is. Az egyik fénypontja volt ez az extra magyaros pizza. Egyébként semmi extra nincs benne, a végeredmény miatt kapta tőlem pluszba ezt a jelzőt.

Mindig taglalom, hogy mennyire fontos egy pizzán a feltétek összhangja, annak ellenére, hogy egyszerűnek mondható feltéteket használtam, a végső látvány és az ízek összhangja maximális volt.

A pizza tészta a jól bevált pizza tésztám szerint készült:

Bevált pizza tészta alaprecept


A paradicsomszósz a legutóbb bemutatott pizza szósz receptem szerint:

Pizza szósz – paradicsomos szendvicskrém - házilag


A formára igazított és pizza szósszal megkent pizza tésztára mozzarella szeleteket raktam le. Úgy 10 dkg-ot. Erre friss paradicsom, majd paprikás vastagkolbász, végül lilahagyma és zöldpaprika szeletek következtek. Kockára vágott füstölt sajttal raktam meg, majd megszórtam morzsolt oregánóval és végül bacon szeletkékkel gazdagítottam.

240 C fokra előmelegített sütőben 12 percig sütöttem. 




A férjemnek olasz pizza készült, de amikor ebbe a magyaros pizzába belekóstolt megjegyezte, hogy ez most különösen kiváló lett. A magyaros pizza általában a Nagylányomé, nála sem volt rá panasz.


Kezdő, házi pizza szakácsoknak ajánlom összefoglaló bejegyzésemet:

Házi pizzasütés lépésről, lépésre





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails